Πληροφορίες χρήσης της ιστοσελίδας

Λογαριασμοί χρηστών

  • Η αγορά εισιτηρίων από την ιστοσελίδα μας μπορεί να γίνει και χωρίς δημιουργία λογαριασμού χρήστη (αγορά ως "επισκέπτης").
  • Δημιουργώντας, όμως, έναν λογαριασμό χρήστη, έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιείτε επαναλαμβανόμενες αγορές, χωρίς να χρειάζεται να εισάγετε κάθε φορά τα στοιχεία επικοινωνίας που ζητούνται για την αγορά.
  • Η εγγραφή στο σύστημά μας γίνεται με την χρήση του email σας ως κωδικό χρήστη (user name) και ενός συνθηματικού (password) που διαλέγετε εσείς.
  • Εφόσον διαθέτετε έναν λογαριασμό χρήστη, μπορείτε οποτεδήποτε να συνδέεστε στην ιστοσελίδα μας και να πραγματοποιείτε αγορές, ή να παρακολουθήσετε το ιστορικό των συναλλαγών σας.
  • Στην φόρμα εγγραφής πρέπει να συμπληρώσετε υποχρεωτικά τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο κτλ).
  • Τα στοιχεία που συμπληρώνετε κατά την εγγραφή σας, πρέπει να είναι έγκυρα και να μπορούν να επιβεβαιωθούν από την υπηρεσία μας, αλλιώς η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πώληση των εισιτηρίων ακόμα και μετά τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας.
  • Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας με ελληνικά γράμματα, διευκολύνοντας έτσι την εύρεση των εισιτηρίων σας κατά την παραλαβή.
  • Η δημιουργία του λογαριασμού μπορεί να γίνει είτε εκ των προτέρων, είτε κατά την διαδικασία της αγοράς.
  • Η παραλαβή των εισιτηρίων γίνεται στο ονοματεπώνυμο του χρήστη που έκανε την εγγραφή, ακόμα και αν η πιστωτική κάρτα είναι διαφορετικού προσώπου.
  • Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας (password), υπάρχει μηχανισμός αλλαγής του, μέσω του email σας.
Μπορείτε να δημιουργήσετε τώρα έναν λογαριασμό χρήστη, ή να συνδεθείτε, αν διαθέτετε ήδη έναν, και να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας ή να αλλάξετε το password σας, κάνοντας κλικ εδώ.

Διαδικασία αγοράς

  • Αναζητήστε την εκδήλωση που σας ενδιαφέρει από την κεντρική σελίδα.
  • Σημειώστε ότι κάποιες εκδηλώσεις μπορεί να διαθέτουν παραστάσεις σε παραπάνω από μια μέρα, ή μέσα στην ίδια μέρα σε διαφορετικές ώρες.
  • Έχοντας εντοπίσει την μέρα και την ώρα της παράστασης που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να επιλέξετε εισιτήρια για αυτήν την παράσταση.
  • Η επιλογή των εισιτηρίων γίνεται είτε αυτόματα, ορίζοντας τα κριτήρια της τιμής, του τομέα, του είδους των εισιτηρίων κτλ (μέθοδος "ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ"), είτε χειροκίνητα από σας, με απευθείας δέσμευσή τους στο πλάνο της παράστασης (όπου υπάρχουν αριθμημένες θέσεις και ο διοργανωτής έχει ενεργοποιήσει αυτή τη μέθοδο. Μέθοδος "ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΣΕΙΣ").
  • Επιλέγοντας εισιτήρια σε μια παράσταση, αυτά προστίθενται αυτόματα στην "Παραγγελία σας"
  • Μπορείτε ανα πάσα στιγμή να ελέγξετε το περιεχόμενο της "Παραγγελίας σας" και από εκεί να αφαιρέσετε εισιτήρια, να κάνετε αλλαγές ή να προσθέσετε κι άλλα εισιτήρια.
  • Όταν έχετε ολοκληρώσει την επιλογή των εισιτηρίων, μπορείτε να προχωρήσετε στην "Ολοκλήρωση αγοράς".
  • Στο σημείο αυτό, αν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο. Ομοίως αν δεν έχετε πραγματοποιήσει "Είσοδο" στο σύστημά μας, μπορείτε να το κάνετε τώρα.
  • Η πληρωμή γίνεται με χρέωση πιστωτικής κάρτας (δείτε πληροφορίες στην σχετική ενότητα: Πληρωμή)
  • Μετά την επιτυχή χρέωση της κάρτας σας, εμφανίζεται ένα σχετικό μήνυμα και η δυνατότητα εκτύπωσης της απόδειξης συναλλαγής (η οποία ΔΕΝ είναι απαραίτητη για την παραλαβή των εισιτηρίων σας)
  • Ομοίως, σας αποστέλλεται κι ένα email με τα στοιχεία της αγοράς σας.
  • Για την παραλαβή των εισιτηρίων σας διαβάστε πληροφορίες στην σχετική ενότητα (Παραλαβή εισιτηρίων).
Σημειώστε ότι από τη στιγμή που δεσμεύσετε εισιτήρια και αυτά προστεθούν στην Παραγγελία σας, αυτά παραμένουν δεσμευμένα για 10 λεπτά. Μόλις παρέλθει το χρονικό αυτό διάστημα, αποδεσμεύονται αυτόματα. Με κάθε τροποποίηση της Παραγγελιας σας, ο χρόνος αυτός ανανεώνεται.

Πληρωμή

  • Η αγορά των εισιτηρίων από την ιστοσελιδα της Ticket Services γίνεται με χρέωση σε πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα.
  • Δεκτές είναι οι κάρτες VISA, MASTERCARD
  • Μετά την χρέωση της κάρτας ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ της συναλλαγής, ούτε ΑΛΛΑΓΗ των εισιτηρίων.
  • Η κάρτα που θα χρεωθεί, μπορεί να είναι άλλου προσώπου από του χρήστη που εγγράφηκε στην ιστοσελίδα μας. Σε κάθε περίπτωση, τα εισιτήριά σας θα τα παραλάβετε ζητώντας τα στο όνομα του χρήστη που έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα μας
  • Στις περισσότερες παραστάσεις, το κόστος της υπηρεσίας μας το αναλαμβάνει ο παραγωγός της εκδήλωσης και ο αγοραστής χρεώνεται μόνο την αξία των εισιτηρίων.Σε κάποιες παραγωγές το κόστος αυτό, με την απόφαση των παραγωγών, μπορεί να επιμερίζεται στον αγοραστή, υπό τη μορφή προσαύξησης επί της τιμής του εισιτηρίου, ή ενός σταθερού ποσού ανα εισιτήριο. Σε αυτές τις περιπτώσεις η επιπλέον χρέωση αναγράφεται διακριτά πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για την χρέωση αυτή εκδίδεται ειδικό δελτίο/τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από την εταιρεία μας και παραδίδεται στον αγοραστή. Να σημειωθεί ότι ακόμα και σε περίπτωση ματαίωσης/αναβολής παράστασης η συγκεκριμένη χρέωση δεν επιστρέφεται διότι αφορά υπηρεσία που έχει παρασχεθεί.
  • Σημειώστε ότι η Ticket Services αναλαμβάνει την πώληση εισιτηρίων διοργανωτών (παραγωγών), οι οποίοι έχουν και την ευθύνη πραγματοποίησης των παραστάσεων. Τα φορολογικά στοιχεία των διοργανωτών, αναφέρονται διακριτά στις πληροφορίες της κάθε παράστασης. Η Ticket Services δεν έχει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο ή την πραγματοποίηση των παραστάσεων και οποιαδήποτε αξίωση του θεατή θα πρέπει να απευθύνεται προς αυτούς.

  • Αν δεν διαθέτετε πιστωτική κάρτα, υπάρχει εναλλακτικός τρόπος πληρωμής μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο (2107234567) για να πληροφορηθείτε για την συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής

Παραλαβή

  • Δίνεται η δυνατότητα λήψης και εκτύπωσης του εισιτηρίου (e-ticket) από τον χρήστη της ιστοσελίδας.
  • Εναλλακτικά, για κάποιες παραστάσεις, η παραλαβή μπορεί να γίνει και από το εκδοτήριό μας στην Πανεπιστημίου 39 (εντός της Στοάς Πεσμαζόγλου), τις προηγούμενες μέρες. (Πληροφορίες για την πρόσβαση στο εκδοτήριο εδώ)
  • Η παραλαβή των εισιτηρίων από το εκδοτήριό μας γίνεται με την επίδειξη της πιστωτικής σας κάρτας και της ταυτότητάς σας.
  • Τα εισιτήριά σας, μπορεί να τα παραλάβει κάποιος τρίτος. Είναι απαραίτητο σε αυτήν την περίπτωση, να διαθέτει την αστυνομική του ταυτότητα και να ζητήσει τα εισιτήρια στο όνομα που έγινε η αγορά, υπογράφοντας για την παραλαβή τους.
  • Αποστολή εισιτηρίων μέσω ταχυδρομείου δεν γίνεται από την υπηρεσία μας, αλλά μπορείτε να κανονίσετε εσείς την παραλαβή και την αποστολή τους αν επιθυμείτε, μέσω κάποιας ταχυδρομικής εταιρίας. Σε αυτήν περίπτωση, πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει με μας.

Επίλυση διαφορών

  • Oποιαδήποτε διαφορά τυχόν προκύψει μεταξύ του αγοραστή των εισιτηρίων και την Ticket Services, είναι εφικτό να επιλυθεί φιλικά μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show) και των πιστοποιημένων σε αυτή -σύμφωνα με τους όρους της Οδηγίας 2013/11/ΕΕ- φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ "ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ" (http://www.synigoroskatanaloti.gr)

Μας επιτρέπετε να αποθηκεύουμε στον φυλλομετρητή σας τα λεγόμενα cookies; Με αυτόν τον τρόπο θα καταγράφονται από εμάς και τρίτες συνεργαζόμενες εταιρείες (Google, Facebook κτλ) στοιχεία επισκεψιμότητας για στατιστικούς αλλά και διαφημιστικούς λόγους. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την χρήση cookies από την ιστοσελίδα μας εδώ.
Ναι, επιτρέπω Όχι, δεν επιτρέπω
Πληροφορίες σχετικά με τις καιρικές συνθήκες
κάντε κλικ εδώ