Πρόσωπο με Πρόσωπο του Alexander Gelman

×

Δεν βρέθηκαν διαθέσιμες παραστάσεις για αυτήν την εκδήλωση

  • Η σελίδα που βλέπετε, πιθανόν αφορά παρελθούσα ημερομηνία.
  • Παρακαλούμε, ελέγξτε τις πληροφορίες που αναγράφονται παραπάνω
  • Για να εντοπίσετε την εκδήλωση που αναζητάτε, κάντε κλικ στο ειδικό εικονίδιο αναζήτησης παραστάσεων στην κορυφή της σελίδας

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 
Ο ΘΩΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΗΣ και η ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΥ
παρουσιάζουν το διαχρονικό έργο του 
Alexander Gelman
 
«Πρόσωπο με Πρόσωπο»
 
Σκηνοθεσία: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
 
θέατρο ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
 


 
Ο Συγγραφέας και η Υπόθεση του έργου:
Δεν με πληρώνουν για να είμαι σύζυγος και πατέρας” αγανακτεί ο Αντρέι, ενώ η Νατάσα του απαντά  “Να σε βλέπω να βγαίνεις από το γυαλιστερό σου αυτοκίνητο, να παίζεις με τα κλειδιά σου γεμάτος από το Εγώ σου, και να περπατάς λες και δεν έχεις καμία έννοια σε αυτό τον κόσμο. Σου μιλάω πολύ ειλικρινά Αντρέι, θα μπορούσα να σε είχα σκοτώσει επιτόπου εκείνη τη στιγμή.”
 
Ο πολιτικός μηχανικός Αντρέϊ Γκλάντκοφ, είναι στέλεχος σε μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες, ενώ η Νατάσα Γκλάντκοφ εργάζεται ως βιβλιοθηκάριος. Μέσα από τις συγκρούσεις του ζευγαριού, αναδεικνύεται η γραφειοκρατική και διεφθαρμένη πραγματικότητα που τους περιβάλλει, διαποτίζοντας κάθε πτυχή της ύπαρξης. Οι δεσμοί αγάπης ανάγονται σε πελατειακές σχέσεις, η προσωπική ζωή παραδίδεται στην επαγγελματική ανέλιξη, τα όνειρα γίνονται εφιάλτες και η αθωότητα ακρωτηριάζεται στο βωμό της φιλοδοξίας. 

Ένας άντρας και μια γυναίκα, αφήνουν τις εγωιστικές τους βλέψεις να τραυματίσουν ανεπανόρθωτα το παιδί τους, αντικρίζοντας ο ένας στο πρόσωπο του άλλου, την πιο φρικτή τους αλήθεια.
 
Τι θα απομείνει μετά την καταστροφή; Τι θα μείνει ζωντανό μέσα στις στάχτες;
 
Μπορεί κάποιος μέσα σε μια νύχτα να βρει τις απαντήσεις για τις αξίες της ζωής, να βρει
τον άνθρωπο μέσα του, και να σώσει την ψυχή του;
 
Ο Ρώσος συγγραφέας Alexander Gelman, έχοντας την εμπειρία της σοβιετικής τεχνοκρατίας και διαπλοκής, αποτυπώνει με σφοδρό ρεαλισμό την εισβολή της οικονομικής σφαίρας στη προσωπική ζωή. Η διεισδυτική του ματιά, καθιστά το έργο του άκρως επίκαιρο και επικριτικό, έναντι σε μια πραγματικότητα που έχει απωλέσει κάθε ευαισθησία. Ο Gelman καταφέρνει να δημιουργήσει και να εξετάσει την σύγκρουση των συμφερόντων, στην πιο μικρή δυνατή ομάδα, στην πυρηνική οικογένεια.
 
Ταυτότητα παράστασης:
Συγγραφέας: Alexander Gelman
Μετάφραση: Παπαλάμπρου Μαρία
Σκηνοθεσία: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Σκηνογραφία/Κοστούμια: Πολυτίμη Μαχαίρα
Πρωτότυπη Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλης
Φωτογράφος Παράστασης: Κώστας Μούντριχας
Διανομή: Θωμάς Κινδύνης, Μαρία Παπαλάμπρου
Συμπαραραγωγή : Θέατρο “Μορφές Εκφράσης” και Robin 4 Arts
 
Απαραίτητη η επίδειξη Πιστοποιητικού Εμβολιασμού ή νόσησης και η Χρήση Μάσκας στον θεατρικό Χώρο.
 
 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

«ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ»
Αλκμήνης 13, Κ. Πετράλωνα
τηλ. 210 3464903 - 3464002

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Από 21 Νοεμβρίου 2021
Σάββατο: 21.00
Κυριακή: 19.30

ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
16€ γενική είσοδος
14€ εκπτωτικό (ανέργων, πολύτεκνων, φοιτητών)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ
TICKET SERVICES
τηλεφωνικά: 2107234567
online: www.ticketservices.gr
Ταμείο: Πανεπιστημίου 39

Οι τηλεφωνικές και οι online αγορές περιλαμβάνουν χρέωση υπηρεσίας +5% επί της τιμής του εισιτηρίου.

E-TICKET
Αγοράζοντας τα εισιτήριά σας ηλεκτρονικά, τα κατεβάζετε σε μορφή PDF και τα εκτυπώνετε, ώστε να εισέλθετε στο χώρο της εκδήλωσης απευθείας με αυτά.
 
ΟΡΟΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
κάντε κλικ εδώ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΗ ΛΟΓΟΣ ΡΥΘΜΟΣ Ε.Ε
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 
ΑΦΜ: 801656351
ΔΟΥ: ΙΖ' ΑΘΗΝΩΝ
Έδρα: ΕΥΔΟΞΟΥ 56, 11743 ΑΘΗΝΑ
GALLERY
PHOTO GALLERY
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
Μας επιτρέπετε να αποθηκεύουμε στον φυλλομετρητή σας τα λεγόμενα cookies; Με αυτόν τον τρόπο θα καταγράφονται από εμάς και τρίτες συνεργαζόμενες εταιρείες (Google, Facebook κτλ) στοιχεία επισκεψιμότητας για στατιστικούς αλλά και διαφημιστικούς λόγους. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την χρήση cookies από την ιστοσελίδα μας εδώ.
Ναι, επιτρέπω Όχι, δεν επιτρέπω
Πληροφορίες σχετικά με τις καιρικές συνθήκες
κάντε κλικ εδώ