ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ – ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Οι εκδόσεις Μετρονόμος παρουσιάζουν το βιβλίο του Γιώργου Αλτή Λαϊκά πορτρέτα ΙΙ Μεγάλοι σολίστες του μπουζουκιού από τη δεκατία του ΄50 Γιάννης Σταματίου - Σπόρος | Μανώλης Χιώτης Tετάρτη 31 Οκτωβρίου και ώρα 20:30
Για το βιβλίο θα μιλήσουν
Δημήτρης Μανιάτης, δημοσιογράφος, συγγραφέας
Γιώργος Τσάμπρας, μουσικός ερευνητής, ραδιοφωνικός παραγωγός
Αποσπάσπάσματα απο το βιβλίο θα διαβάσει η Ανέζα Παπαδοπούλου, ηθοποιός
Συμμετέχουν:
Οι δεξιοτέχνες του μπουζουκιού: Θανάσης Βασιλάς, Νίκος Κατσίκης, Λάκης Ορφανίδης, Βαγγέλης Τρίγκας
Οι δεξιοτέχνες στην κιθάρα: Νίκος Γκόλιας, Παντελής Ντζιάλας
Οι τραγουδιστές: Γεράσιμος Ανδρεάτος, Φωτεινή Βελεσιώτου, Αιμιλία Γαλιάτσου, Μαργαρίτα Καραμολέγκου, Μαίρη Μαράντη, Θοδωρής Μέρμηγκας, Σεμέλη Παπαβασιλείου, Σοφία Παπάζογλου, Λάουρα Παππά
Το σύνολο μαθητών μπουζουκιού του Νίκου Κατσίκη από το Κέντρο Δημιουγικής Απασχόλησης Παιδιών Δάφνης
Συνοδεύουν οι μουσικοί:
Αντώνης Σιδέρης, Φώτης Τσούτσιας (μπουζούκι)
Θοδωρής Μπρουτζάκης (πιάνο)
Γιώργος Παπαδόπουλος (κιθάρα)
Aντώνης Τζίκας (κοντραμπάσο)
Joni Moas (κρουστά)
Για την προσφορά τους στο ελληνικό τραγούδι θα τιμηθούν από τις εκδόσεις Μετρονόμος ο ιστορικός δεξιοτέχνης του μπουζουκιού Γιάννης Μωραΐτης και ο διακεκριμένος συνθέτης, πανεπιστημιακός και σολίστας του μπουζουκιού Θανάσης Πολυκανδριώτης.
Λίγα λόγια για την έκδοση:
Δύο μεγάλοι δεξιοτέχνες του μπουζουκιού, που συνέδεσαν το όνομά τους με τη σύνθεση ή με την εκτέλεση σπουδαίων λαϊκών τραγουδιών κυρίως της δεκαετίας του Ά50 είναι το αντικείμενο αυτού του βιβλίου. Ο σολίστας του μπουζουκιού και ερευνητής Γιώργος Αλτής συγκέντρωσε αυθεντικά ντοκουμέντα και μαρτυρίες για τη ζωή και την καλλιτεχνική δραστηριότητα του Γιάννη Σταματίου - Σπόρου και του Μανώλη Χιώτη, συνθέτοντας τις βιογραφίες τους, τις οποίες έχει πλουτίσει με ενδεικτικούς καταλόγους τραγουδιών που συνέθεσαν ή τραγούδια στα οποία έχουν συμμετάσχει ως εκτελεστές και σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Το βιβλίο Λαϊκά πορτρέτα ΙΙ (όπως και αυτά που θα ακολουθήσουν) ρίχνει ταυτόχρονα αρκετό φως σε μια σκοτεινή, αλλά ίσως την πιο ενδιαφέρουσα, περίοδο της πορείας του λαϊκού μας τραγουδιού.